40procent.pl to moje hobby. Publikuję tu treści, które są rezultatem zdobywanej przeze mnie wiedzy i doświadczeń. Pokazuję wódkę od innej, lepszej strony, poznaję produkty, dzielę się opiniami, relacjonuję udział wydarzeniach czy odwiedziny w ciekawych miejscach. Publikowane przeze mnie, niekomercyjne informacje są najczęściej efektem mojej własnej eksploracji świata alkoholi wysokoprocentowych. Uczestniczę również w kilku grupach tematycznych w serwisach społecznościowych, gdzie niejednokrotnie i bezinteresownie promuję marki, które sam znam, cenię i lubię.

Zdarza się także, że producenci, czy dystrybutorzy napojów alkoholowych oraz firmy  innych branż zwracają się do mnie z zapytaniem o współpracę komercyjną. Czasem sam im takową proponuję. Poniżej najczęstsze formy kooperacji.

Dla producentów/dystrybutorów alkoholi i akcesoriów:

 

  • Opis produktu na blogu + promocja w social media

Pomagam przybliżyć konsumentom produkty rynku spirytusowego, w szczególności wódki, okowity i inne wysokoprocentowe destylaty. Jeśli alkohol jest nowy, ciekawy, wyjątkowy, opisuję go, w formie krótkiej notatki, w zamian za przesłanie alkoholu do testów. Próbka do degustacji, butelka, a w idealnym dla mnie świecie, dodatkowy egzemplarz do kolekcji to wszystko, czego oczekuję. W rezultacie publikuję jednorazowo notkę na blogu i promuję ją w moich kanałach na serwisach społecznościowych: Facebook i Instagram. Przesyłam treści do autoryzacji, choć zastrzegam sobie prawo do publikacji moich prywatnych, zgodnych z własnymi przekonaniami, niekoniecznie bardzo przychylnych, opinii.

  • Kampania promująca produkt

Jestem otwarty na projekty realizowane wspólnie z markami, które pomagają przedstawić informacje o marce/produkcie i/lub zaangażować odbiorców poprzez wartościowe treści. Organizuję również spotkania degustacyjne. Na kampanię może składać się szereg działań obejmujących przede wszystkim:

  • Publikację wpisów na blogu (np. opis alkoholu wraz z notką degustacyjną i zdjęciami, relacja z wizyty u producenta, dystrybutora, relacja z wydarzenia, etc.)
  • Publikację postów w social media, spotkania LIVE, stories
  • Organizację konkursów dla społeczności
  • Organizację spotkań degustacyjnych
  • Stała współpraca: Partner 40procent.pl

Gwarancja cyklicznej publikacji na blogu i serwisach społecznościowych 40procent.pl informacji związanych z marką (np. otrzymanie nagrody, nowy rozlew, poszerzeni sieci dystrybucji, wprowadzenie nowego produktu na rynek, wywiad z właścicielem/gorzelnikiem). Informacje przygotowywane są i redagowane przez 40procent.pl w taki sposób aby były wartościowe przede wszystkich dla czytelników bloga. Współpraca obejmuje okres 12 miesięcy, z wcześniej przygotowanym planem działań. Publikowane treści są autoryzowane, choć w swoich kanałach komunikacji publikuję wyłącznie posty odzwierciedlające moje własne przekonania i opinie.

  • Współpraca niestandardowa

Wszelkie projekty, które wykraczają poza wymienione współpracy i służą promocji odpowiedzialnej konsumpcji wódki i podobnych jej alkoholi.

Dla firm:

  • Spotkanie degustacyjne

Prowadzę spotkania degustacyjne, które przybliżają historię polskiego gorzelnictwa i pozwalają uczestnikom na spróbowanie wyjątkowych alkoholi. Przygotowuję spotkanie zwykle, dla grup od 5 do 30 osób. Zapewniam prowadzenie spotkania, alkohole, kieliszki i maty degustacyjne.

Jeśli widzisz pole do współpracy, napisz do mnie na 40procent@40procent.pl lub w wiadomościach na profilach 40procent na Facebooku i Instagramie.

Zapraszam.

Marcin Młodożeniec
spiritus movens
40procent.pl